Forum www.ogwh.fora.pl Strona Główna www.ogwh.fora.pl

Dołączył: 13 Lut 2012

Skąd: wyry (śląskie)

PostWysłany: Wto 9:20, 14 Lut 2012    Temat postu: łowiska

piszemy sprawdzone łowiska na których ostatnio łowiliście

Jabluszko

Dołączył: 02 Mar 2012

Skąd: Mikołów

PostWysłany: Nie 18:07, 08 Lip 2012    Temat postu:

J. Jeziorak ostatnio byłem super jezioro dużo trzciny ale pomosty wychodzą poza nią a ryby nawet łatwo zwabic Smile ._.

domin98

Dołączył: 17 Lut 2012

PostWysłany: Śro 10:45, 29 Sie 2012    Temat postu:

ostatnio ja i michał byliśmy na łowisku 514 stawie kasia

USYTUOWANIE:
Łowisko jest dobrze usytuowane, na obrzeżach miasta Mikołów. Jadąc z Mikołowa w kierunku Wyr, skręcamy w lewo przed stacja benzynową. Jedziemy polną drogą, po drodze mijamy Kasie 3, na której jednak nie opłaca nam się łowić gdyż jest cała zarośnięta. Potem jedziemy prosto po nierównej "drodze" i docieramy na mały parking, gdzie możemy zaparkować auto.

ŁOWISKO:
Po lewej stronie znajduje się małe jeziorko- Kasia 2 o wielkości około 1.5 ha. Jest tam duża populacja małego szczupaka ( ok. 20-40 cm.). Występują tam karpie, liny, płocie, karaś. Jednak większość tych mniejszych karpi ( w granicach 1kg.) została w złowiona i zabrana. Pływają większe (3-5 kg.) - trudno je złowić bo nie chcą brać na grubszą żyłkę, a jak założymy cienką to po zacięciu wpływają w zarośla. Najlepsze miejsce na złowienie małego karpia i lina to łowienie na lekki spławik tuż przy trzcinach, od strony parkingu. Duże ryby znajdują się na mały blacie na środku jeziora. Łowiąc szczupaka łowimy go albo na żywca, albo na sprawdzoną gumę.
Po prawej stronie jest Kasia 1 ma około 4 ha. powierzchnii. Występują te same ryby co na Kasi 2 lecz jeżcze mamy amury (I TO WIELKIE). Najlepsze rezultaty daje łowienie przy powalonym drzewie ( uwaga na licznę zaczepy), oraz w zatoczce i przy trzcinach. Łowimy na spławik, z przynęta położoną przy dnie. Zawsze możemy liczyć na branie karpia,amura, karsia, lina czy dużej płoci i wzdręgi. Spinningistą polecam miejsce przy drzewie łowimy na grubą żyłkę z metalowym przyponem. Szczupak po zacięciu ucieka w stronę dna w konary. Jeżeli mu na to pozwolimy już po rybie. Okonie, bo jest ich tu dużo łowimy na obrotówkę, lub gumy, blisko brzegu.
W upalne dni na środku jeziora można dostrzec 11 wielkich amurów, które przy powierzchnii wody. Jest to piękny widok, który zarazem denerwóje cie, że nie umiesz ich złowić.
Nie polecam łowienia na grunt. Daje to bardzo słabe efekty. Oraz nęcenia w dużych ilościach.
złowiliśmy szczupaki michał 33 cm a ja 53 cm miałem jeszcze drugiego ale sie zerwał przy brzegu -.- szczególnie radze staw kasia II ponieważ tam jest bardzo wiele szczupaków już większych . Połamania kija ^^

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ogwh.fora.pl Strona Główna -> łowiska Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)